ING email

Eerder schreef ik over een phishing-poging namens de ABN AMRO Bank.

Vandaag kreeg ik namens de ING Bank een mail waarin vriendelijk werd verzocht om alle vertrouwelijke informatie die ik bezit, door te geven aan de ‘ING’. Hieronder de tekst zoals ik die ontving. Voor de oplettende lezer: welke fouten zitten er in de tekst?

Inloggen Mijn ING  
Geachte klant:
We zijn niet in staat momenteel uw account te activeren,we hebben namelijk onze online diensten aangepast, sorry voor het ongemak, maar voordat u verder kunt gaan moet u nu eerst uw “Mijn ING online bank rekening” opnieuw activeren om weer gebruik te kunnen maken van onze online dienst mijn ING.
Als u Uw rekening niet opnieuw activeert kan uw rekening tijdelijk geblokkerd worden op initiatief van ING. Uw rekeningen blijven wel zichtbaar maar u kan geen uitgaande betalingen verrichten, maar u rekening wordt beperkt in de mogelijkheid om transacties te verzenden en periodieke betalingen in te trekken. Om deze beperkingen te voorkomen, wordt u verzocht om in te loggen met uw gebruikersnaam en uw wachtwoord, dan kan u onze verificatieproces voltooien. U wordt verzocht uw geboortedatum en telefoonnummer ook bevestigen als extra beveilings verificatie.
klik op deze onderstaande link om u beveiligings update te voltooien.
P.S. Uw verificatie zal worden verzonden via een beveiligde e-mail zodra u inlogt, het e-mailadres waarin u deze deze beveilings waarschuwing heeft gekregen kan u dus niet gebruiken om deze mail te beantwoorden. Als u wilt kunt u contact opnemen met ING klantenservice afdeling online bankieren mocht u nog vragen of opmerkingen hebben.
Bedankt voor u medewerking.
ING. Lid FDIC.
© 20012 ING Corporation. Alle rechten voorbehouden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>